"Shoppailukuume iski!

 

Olipas tuo outo aloitus, päiväkirja, mutta se on joka tapauksessa totta. Sillä eilen minä ja Ilse päätimme lähteä Tylyahoon hieman shoppailemaan. Ostin Tylyahosta aivan ihanat uudet korvakorut ja kamalasti kaikkea hyvää, esim. ostin suklaata tädille joululahjaksi. Paras ostos taisi kuitenkin olla silkkihansikkaat. Enhän minä mitään erityistä silkkihansikkailla tee, mutta kun ne olivat vain niin ihanat!

 

Toinen ehkä hieman vakavampi asia, koskee taas isääni. Hän haluaa minut kesäksi Austraaliaan. Ja nythän on vasta joulukuu! En ole vielä päättänyt mitään, mutta onneksi isä antaa minulle runsaasti miettimisaikaa. Pitäisi varmaan puhua tästä tädilleni...

 

Mutta iloisempiin asioihin! Minä en ole rakastanut, jos sitä mietit vaan minä olen saanut roolin Teatterkerhon kevätnäytelmässä. Niin, mehän esitimme jo syysnäytelmämme ja nyt Nico (kerhon johtaja) haluaa jo alkaa käsikirjottaa seuraavaa näytelmäämme. Siitä tulee jokin fantasiaiheinen kertomus ja minulle on jo annettu pieni keijukaisrooli. Siihen rooliin taisin päästä yksinomaa hiusteni värin ja sen takia että olen ekaluokkalainen ja aika lyhyt verrattuna muihin näyttelijöihimme, mutta ei se mitään. Pääasiahan on, että saan näytellä ja hieman tanssiakkin. Joten tälläistä tänään, päiväkirja"