"8 kesäkuuta Australiassa

Ilse,

ihanaa, että olit jaksanut kirjoittaa minulle tänne Australiaan! Minulla menee hyvin täällä. Abigail, isän uusi vaimo on mukava mutta minun mielestäni isä on vähän liian vanha hänelle. He ovat kuitenkin niin rakastuneita. Abigail pukeutuu todella muodikkaasti ja en tajua miten hän saa itsensä näyttämään aina niin nuorelta ja hehkuvalta. Voisin varmaan pyytää häneltä jotain vinkkejä ihohoitoa varten. Isä ja Abi (sillä nimellä, Abigail haluaa itseään kutsuvan) menevät ovat kihloissa ja menevät naimisiin kahden kuukauden päästä, kesän lopulla ja minä pääsen morsiusneidoksi! Häistä aiotaan järjestää aivan älyttömän isot, sillä Abillä on kuulemman todella paljon sukulaisia.

 

Kiitos muuten ihanasta synttärilahjasta! Uusia piirrustslehtiöitä kun tarvitaan aina. Olen jo piirtänyt ensimmäiset viisi sivua täyteen luonnoksia Abista, silloin kun hän laittaa ruokaa. Abin laittama ruoka on taivaallista! Hän on puoleksi thaimaalainen ja osaa laittaa hyvää ruokaa. Liekö tämä ruuanlaitto taito yksi syy miksi isä häneen rakastui. Isä nimittäin rakastaa thaimaalaista ruokaa. Mutta nyt minun pitää mennä! Aiomme nimittäin mennä tänään uimarannalle.

 

Jäätelön kylmin terveisin :)

Lisa Winther"

 

"20. Kesäkuuta

Lisa,

kiitos kirjeestäsi. Mulla menee täällä kotona ihan hyvin. Sain muuten just luetuks kirjan Luumujen poukama. Se on siitä Pieni talo preerialla sarjasta. Olet varmaan lukenu. Mutta niin, ei täällä mitään erityistä ole tapahtunut. Kävin tällä viikolla leffassa ja tänään pääsin sirkukseen. Ootko muuten ikinä nähnyt oikeata klovinia. Ne on pelottavia.... Oletkos muute ehtinyt kuunnella musiikkia? Mä oon kuunnellu aika paljon.

 

Haluisin tavata ton Abigailin. Ihonhoito vinkit tulis tarpeeseen, mulla kun nää finnit valtaa taas naaman. Nauti siellä Australiassa kesästä! Täällä nimittäin sataa.

 

Ilse

P.s. En jaksa nyt kirjottaa niin pitkästi. Nähdään kahen kuukauden kuluttuu :D